|
УСПЕХ СТУДЕНАТА ЕКОНОМСКОГ ФАКУЛТЕТА |
|
|
|
| У конкуренцији четрнаест тимова са економских факултета у Србији, студенти Економског факултета у Нишу, у оквиру предмета Трговински менаџмент, на такмичењу у решавању студије случаја „Меркатор-синергија знања“ освојили су треће, четврто и шесто место. Поводом овог успеха координатори такмичења издали су следеће саопштење:
Студенти треће године Економског факултета у Нишу који изучавају Трговински менадзмент, учествовали су на такмичењу студената државних економских и агроекономских факултета Србије у оквиру пројекта “Синергија знаја”. У конкуренцији 14 тимова показали су се као прави зналци теорије и праксе трговине. Њихову креативнност-иновативност-оргиналност стручни жири вредновао је трећим , четвртим и шестим местом. Пред стручним интернационалним жиријем који су сачињавали професори маркетинга са Економског факултета у Подгорици и Сарајеву, представници еминентних маркетиншких агенција, представник штампаних медија, потпредседник компаније Мерцатор Љубљана и директор ,,Мерцатор С,, и члан борда директора Мерцатор компаније, с једне стране, и публиком , с друге стране, наши студенти су урадили својесврсни маркетиншки тест на тему повезивање теорије и праксе из области: трговине, трговинског менаџмента и маркетинга. Овако висок ранг наших студената представља својеврсни промоционо-комуникациони микс Економског факултета у Нишу. Упркос глобалној финансијској и економској кризи и ниско рангираној конкурентској препознатљивости привреде Србије у регионалном и глобалном окрузењу, освојена места на такмичењу су доказ садржајно осмишљене визије, мисије и стратегије Економског факултета у Нишу. Координатори такмичења проф. др Сретен Ћузовић доц. др Светлана Соколов-Младеновић
|
|